To su stručnjaci različitih profila koji sudjeluju u radu s djecom, kao potpora odgojiteljima i roditeljima. Naš stručni tim čine psiholog, edukacijski-rehabilitator, pedagozi te viša medicinska sestra.
ULOGA ČLANOVA STRUČNO-RAZVOJNOG TIMA U VRTIĆU:
PEDAGOG
Rad stručnog suradnika pedagoga najvećim se dijelom odnosi na planiranje i ostvarivanje cjelokupnog konteksta predškolske ustanove tj. na promišljanje kvalitete odgojno-obrazovnog procesa uz kreiranje primjerenog prostornog, materijalnog i socijalnog okruženja koje potiče dijete na aktivno učenje.
Pedagog prema svojim zadaćama intenzivno radi i na stvaranju uvjeta za poticanje razvoja i jačanje profesionalnih kompetencija odgojitelja sa ciljem boljeg razumijevanja razvoja djeteta, planiranja i vrednovanja razvojnih zadaća i aktivnosti u skladu s dobi i individualnim potrebama djece te praćenja, dokumentiranja i vrednovanja cjelokupnog odgojno-obrazovnog procesa.
U okviru međusobne suradnje svih čimbenika odgojno-obrazovnog procesa, pedagog teži ostvarivanju i jačanju partnerskih odnosa roditelja, odgojitelja i stručnih suradnika kroz različite oblike rada s roditeljima i odgojiteljima. Jedna od primarnih zadaća jest upoznavanje roditelja s načinom rada i učenja djeteta u vrtiću čime postižemo temelje za bolje razumijevanje i pružanje podrške cjelovitom razvoju djeteta.
PSIHOLOG
U radu s djecom psiholog prati psihofizički razvoj i napredovanje pojedinačnog djeteta (praćenjem prilagodbe, opažanjem u skupini, individualnom procjenom…); provodi identifikaciju teškoća u razvoju i potencijalne darovitosti te prilagodbu redovitog programa individualnim potrebama djece; radi na zaštiti dobrobiti djece (prevencija emocionalnih teškoća, zlostavljanja, zanemarivanja i sl.); provodi intervencije u stresnim i kriznim situacijama (bolest, gubitak, razvod roditelja i sl.).
U radu s roditeljima psiholog informira roditelje o rezultatima praćenja i procjene djeteta; pruža edukaciju, podršku u razvoju roditeljskih kompetencija te pomoć u rješavanju specifičnih teškoća vezanih za razvoj djeteta i prevladavanju kriza kroz savjetodavne razgovore i tematske roditeljske sastanke.
Psiholog surađuje s odgojiteljima pri praćenju razvoja djece, utvrđivanju i zadovoljavanju specifičnih odgojno – obrazovnih potreba djece te poticanju kompetencija djece; surađuje s odgojiteljima u radu s roditeljima, kroz planiranje i provedbu individualnih i grupnih sastanaka; jača kompetencije odgojitelja za refleksiju i samorefleksiju; provodi individualno i grupno stručno usavršavanje iz područja psihologije.
EDUKACIJSKI- REHABILITATOR
Edukacijski-rehabilitator je stručnjak za prevenciju, otkrivanje, opservaciju, praćenje i edukacijsko – rehabilitacijski rad s djecom s teškoćama u razvoju.
Predlaže uvjete i prilagodbe u kontekstu vrtića za uključivanje djece s teškoćama u razvoju u posebne i redovite programe vrtića.
Utvrđuje specifične potrebe djece s teškoćama, prema potrebama djeteta određuje sadržaje i planira aktivnosti u suradnji s odgojiteljima i stručnim timom.
U suradnji s odgojiteljima i stručnim timom izrađuje individualizirane programe za rad s djecom s teškoćama i s djecom s posebnim potrebama.
Upoznaje odgojitelje i ostale suradnike sa specifičnostima djece s teškoćama u razvoju, te predlaže i educira odgojitelje za primjenu suvremenih strategija u radu s djecom s teškoćama u razvoju.
Provodi individualan rad s djecom s teškoćama.
Putem grupa podrške i savjetodavno-edukativnih razgovora s odgojiteljima i roditeljima izrađuje individualizirane programe za rad s djecom u vrtiću i obitelji.
U suradnji sa zdravstvenim ustanovama, ustanovama socijalne skrbi te specijaliziranim ustanovama sudjeluje u procesima prevencije, dijagnostike i integracije djece s teškoćama u razvoju.
ZDRAVSTVENI VODITELJ
sudjeluje u planiranju i programiranju zdravstvene zaštite djece u odgojno obrazovnom procesu predškolskog odgoja
sudjeluje u stvaranju organizacijskih uvjeta za provođenje njege i zdravstvene zaštite djece te provođenju sigurnosnih mjera
pridonosi stvaranju optimalnih uvjeta za boravak i zadovoljavanje primarnih potreba djece u dječjem vrtiću, te unapređuje kvalitetu življenja
sudjeluje u procjeni psihofizičkog razvoja i praćenju zdravlja djece
prati akutne bolesti djece i epidemiološke indikacije
prati provođenje njege i osamostaljivanje djece u higijensko kulturnim navikama
pružanje prve pomoći kod akutnih stanja i ozljeda
prati i unapređuje proces prehrane prema standardima djece predškolske dobi
provodi zdravstveni odgoj djece i educira odgojitelje i ostale zaposlenike o svim važnim zdravstvenim temama.
Ukoliko imate bilo kakvih pitanja, tu smo za vas!
Obratite nam se s povjerenjem.
Kontaktirajte nas za više informacija o upisima ili o radu vrtića.
Kolačić | Trajanje | Opis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |